(447)                           SOUS LE REGNE DE CHARLES VI.                              207
Item, il voult et ordena que Jehan Sac dessus nommé ait et pren-gne sur tous ses biens la somme de deux mil livres Tournois, pour en marchander, et s'en aidier et avoir le proufit et revenue dix ans après le trespassement du dit testateur, et après yceulx dix ans passez, le dit Jehan Sac sera tenus donner et distribuer ycelle somme en lieux piteables et cheritables en sa voulenté et conscience ; et ou cas que le dit Jehan Sac yroit de vie à trespassement avant les dis ans passez dessus dis, que les executeurs du dit testateur qui seurvivront le dit Jehan Sac les puissent pareillement donner et distribuer en leurs consciences.
Item, il donna et laissa à Mahiet, son varlet, oultre et par dessus son salaire, la somme de cinquante livres Tournois.
Item, il donna et laissa à Marion et Jehanne, chamberieres de Gabriel Fatinent, vint frans, c'est assavoir, à chascune chamberiere dix frans.
Item, il donna et laissa à maistre Gauvain, cirurgien de Milan, vint cinq livres Tournois.
Item, il donna et laissa à son jardinier de la rue Chappon et à sa femme un petit hostel qu'il a n'a gaires acheté, séant en la rue aux Gra-velliers, pour eulx et leurs hoirs.
Item, il voult et ordena que le dit Jehan Sac soit creu en sa con­science de tout ce quil affermera à lui estre deu parle dit testateur, ou que il lui devra, et semblablement de tout ce qu'ilz ont eu à faire l'un à l'autre de tout le temps passé, et que aux papiers et escriptures du dit Jehan Sac soit adjoustée plainne foy.
Item, il voult et ordena que Gabriel Fatinent dessus nommé soit paié de tout ce qu'il apperra à lui estre deu par le dit testateur et par un compte escript de sa main , lequel compte est devers le dit Ga­briel, et oultre donna et laissa au dit Gabriel Fatinent la somme de cinq cens livres Tournois.
Item, il voult et ordena que tout ce que le dit Gabriel Fatinent a paié et baillie pour lui, ou dont il est plege et respondant pour le dit testateur envers quelque personne ou personnes .et pour quelque cause que ce soit, soit paié, rendu et restitué au dit Gabriel, selon ce